در راستای ایجاد اعتماد متقابل برای دریافت پشتیبانی و تعویض اکانت خراب ، از مراحل قبل از دریافت اکانت (حداکثر یک دقیقه بعد از دریافت اکانت ) تا مراحل تست اکانت (ورود به اکانت) حتما فیلم تهیه کنید.
برای مثال :
شما اکانت کرکی یوپلی رو میخرید و در تلگرام به پشتیبانی پیام میدید تا اکانت رو دریافت کنید . بعد از دریافت اکانت (حداکثر 1 یک دقیقه بعد) فیلم گرفتن رو شروع میکنید تا زمانی که مشخصات اکانت رو در یوپلی وارد کنید . در غیر اینصورت دریافت اکانت پشتیبان امکان پذیر نخواهد بود !
در صورت وارد کردن اشتباه ایمیل ، مسئولیت خرید با خریدار خواهد بود !
برای پشتیبانی و دریافت راهنمایی قبل و بعد از خرید از طریق پشتیبانی تلگرام ، گوشه سمت راست سایت و نیز ایمیل Zeynal.Mos@Gmail.Com اقدام فرمایید
شماره تلفن همراه شما باید به صورت درست وارد شود .
در وارد کردن آی دی تلگرام خود دقت لازم را داشته باشید .
تمامی اکانت های کرکی (نه قانونی) ، فارغ از مدتی که در توضیحات نوشته شده ( به مرور آپدیت خواهند شد ) ، تنها دارای یک هفته گارانتی یکبار تعویض هستند . یعنی تعویض یکبار و تا یک هفته قابل انجام خواهد بود. تمامی اکانت های کرکی از این گارانتی پیروی میکنند و گارانتی دیگری وجود نخواهد داشت !
قبل از خرید به پیشوند محصول (کرکی-قانونی- سی دی کی- گیفت ) دقت کنید .
تکمیل خرید (زدن تیک “شرایط و ضوابط را قبول دارم” هنگام خرید) به منزله تایید تمامی شرایط مذکور است .